Olohuoneen keväinen piristyspäivitys!



Olen jo pari päivää luvannut Instagramin puolella paljastaa miten tein meidän olohuoneeseen pikaisen piristyspäivityksen. Tietokoneeni ei ole toiminut kanssani yhteisymmärryksessä, joten en saanut eilen tätä vielä julkaistua. Isoja asioita ei muuttunut, toin vaan kolhoon nurkkaukseen hieman väriä ja vaihdoin tyynynpäälliset.

Olen miettinyt ja inhonnut sitä nurkkaa jo pitkään, mutta en ole keksinyt mitä siihen voisi laittaa niin, ettei huone tunnu liian täydeltä, ja että saisin samalla vähän väriä, sotkematta pieneen tilaan liikaa kaikkea. Jonkun mielestä tämä nykyinenkin tila on jo liikaa, mutta minun mielestäni se on sopivasti ja juuri meidän näköinen.

Varma asia oli, että halusin vihreää, niin kuin aina keväisin. Huonekasvit ovat aina kiehtoneet minua, mutta olen maailman surkein kasvien hengissäpitäjä ja minulla on viherpeukalo keskellä kämmentä. Niinpä turvauduin kaktuksiin. Niillä sain väriä ja ilmekkyyttä, ja ne eivät kuole siihen etten muista kastella niitä. Win-Win. Lisäksi aion kokeilla saanko tuon Muulinkorvan pysymään hengissä, vai korvaanko sen tyyliin muovikasvilla myöhemmin.

Tässä siis kuvia meidän olohuoneesta. Seuraathan minua jo Instagramissa? Sieltä löytyy kaikki uusin ja paljastukset tulevista projekteista päivittyvät sinne aina ensimmäisenä. Pääset seuraamaan minua klikkaamalla tästä.

Olohuone ennen:


[caption id="attachment_7029" align="aligncenter" width="3024"] Tässä näkyy kolhoin nurkka kokonaisuudessaan. Ei kovinkaan viihtyisä ja tuo tyhjä seinä selkeästi huutaa jotain pientä sinne![/caption]

Olohuone jälkeen:


[caption id="attachment_7026" align="aligncenter" width="3024"] Ilme koheni huomattavasti, kun seinälle eksyi pari taulua, muutama kaktus ja Muulinkorva roikkumaan amppelissa.[/caption]

[caption id="attachment_7023" align="aligncenter" width="3024"] Vihreä väri ja vähän kultaa sekaan.[/caption]

[caption id="attachment_7024" align="aligncenter" width="3024"] Pari pientä vaaleanpunaista juttua tuntui toimivan myös mukavasti muiden värien kanssa.[/caption]

[caption id="attachment_7027" align="aligncenter" width="3024"] Nyt kun vielä saisin tämän Muulinkorvan pidettyä hengissä...[/caption]


Kommentit

  1. Itsekin kävin kasvikaupassa viikonloppuna (ja aika moni muukin liikkeellä), se sai heti alkuunsa vähän pientä koettelemusta kun odotti bussia viimassa ja pääsi kiertoajelulle. Mutta olisi sieltä ollut vaikeaa lähteä tyhjin käsin, kasvit tekee niin paljon sisustukselle ja mielellekin. Tossa sunkin kuvassa kiinnitin heti huomiota miten amppeli muuttaa kivasti ilmettä kotoisammaksi.

    VastaaPoista
  2. Joo kasvit todella tuovat ihanaa väriä ja fiilistä. Ja just toi nurkan kolhous muuttui heti kun sai vähän väriä... Mitä kasveja ostit? Oon miettinyt jotain lisäkivaa ikkunalaudalle keittiöön, mutten vielä ole keksinyt että mitä se voisi olla :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit