Pistä musaa koneeseen ja nauti! + ARVONTA



Minä olen aina ollut erilainen nuori ja olen ottanut musiikin hyvin vakavasti jo nuorena. Kun ala-asteella kuuntelin Spice Girlsia kotona, minä pukeuduin hopeiseen paitaan, minihameeseen ja leikin Mel B:tä antaumuksella. Yläasteella kun olin true Nightwish -fani, se näkyi kaikessa. Sen jälkeen en ole ehkä niinkään paljoa mennyt musiikin mukana, mutta vieläkin minun musiikkimakuni herättää hilpeyttä lähipiirissäni. Monikaan ei tunnu tuntevan kolmekymppisiä kotiäitejä jotka vetää siivotessa niin Cheekiä kuin Eminemiäkin. Ja vieläpä rautaisella ammattitaidolla.

Varsinkin auto on minulle musiikinkuuntelun pyhää aluetta. Kun muut tuskastelevat muutaman tunnin automatkoja etukäteen, minä valitsen musiikkia, sillä edessäni on neljän tunnin showkiertue featuring MINÄ. Automatkojen musiikki on fiilistelyä. Cheekin lisäksi luukutan usein Suomi Poppia juttujen takia mutta musiikista valitsen mieluummin CD:n... Apulanta, Ripsipiirakka, Happoradio, Maija Vilkkumaa, No Man's Band ja kaikki muutkin teinivuosieni parhaat vuorottelevat.

[caption id="attachment_5249" align="aligncenter" width="450"] Kuva lainattu Eminemin Levy-yhtiön medialle tarkoitetuista kuvista[/caption]

 

[caption id="attachment_5251" align="aligncenter" width="2000"] Kuva lainattu Maija Vilkkumaan levy-yhtiön medialle tarkoitetuista kuvista[/caption]

Lasten ja miehen myötä olen joutunut myös toisinaan kuuntelemaan muiden musavalintoja ja se se on rankkaa. Lapseni kuuntelisivat vuorokauden jokaisena tuntina Antti Tuiskua tai Robinia - mutta onneksi tykkäävät myös äidin musiikista. Isi sen sijaan... Kukaan meistä muista ei tahdo jaksaa Radio Rockia ja hevimeteliä.

[caption id="attachment_5250" align="aligncenter" width="4961"] Happoradion kuva lainattu levy-yhtiön medialle tarkoitetuista kuvista.[/caption]

Jouduin viime kesänä myöntämään täytettyäni kolmekymmentä, että minun maailmani on yhä teinimäinen. Ne asiat mitkä teininä totesin onnistuneiksi valinnoiksi musiikin saralla kantaa minua tänänkin päivänä. Kunnes joulun aikaan törmäsin Antti Paavilaisen levyyn.

Antti Paavilaisen musiikki on selkeästi aikuisempaan makuun. Se on Kantria hauskoilla sanoituksilla ja kivoilla twisteillä. Minä taisin ihan pienesti rakastua, mikä sinällään on kiva. Se tuo vaihtelua viisi, kymmenen, viisitoista ja jopa kaksikymmentä vuotta vanhoihin ja hyvinkin kuluneisiin ralleihin.

Aluksi kuuntelin Antti Paavilaista vain autossa, mutta hyvin pian siitä tuli myös siivousmusiikkia, mikä aiemmin on ollut pyhitetty vain Vilkkumaan Maijalle ja Cheekille. Antti pääsi myös osaksi äitihetkiäni. Niitä äiti- aikailtoja jolloin raahaan mankan kodinhoitohuoneeseen, kaadan lasin viiniä ja uppoudun kuumaan vaahtokylpyyn olemaan tyystin hiljaa ja nauttimaan omasta hetkestäni ilman mitään muuta ääntä.

Huomasin muuten että Antti Paavilaisen levynjulkkaribileet ja keikka on tämän viikon torstaina 15.3 Helsingissä Semifinalissa. En itse pääse paikalle, mutta jos sinulla sattuu olemaan vapaailta, käy kurkkaamassa niin ymmärrät mistä puhun.

Blogini siirryttyä ensin Kaksplussalle ja sitten Kotiliedelle, en ole pitänyt omia arvontoja laisinkaan. Olen lähinnä tehnyt niitä yhteistöiden yhteydessä, mutta koska olen niin vakuuttunut siitä, että Antin musiikki voi iskeä muihinkin teihin, tilasin juuri kolme CD- levyä jotka arvon teille omakustanteisesti.

ARVONTA:


Arvon KAKSI (2) kappaletta Antti Paavilaisen uusia levyjä kahdelle onnekkaalle.


Arvonta alkaa nyt ja päättyy Huhtikuun 1. päivä 2018 klo 21:00.


Voit osallistua arvontaan kommentoimalla alle sähköpostiosoitteesi, jotta saan sinut kiinni voiton napsahtaessa kohdallesi.


Kolmannen levyn voit voittaa seuraamalla Instagram -tiliäni. Arvon siellä myös yhden levyn.


Instagramtilini löytyy @fruttidimutsi


Arvonta on minun järjestämäni ja minä olen vastuussa yksityiskohdista.
Kukaan tai mikään muu taho ei ole osana tätä arvontaa.


Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit