Mitä pitää muistaa kun matkustaa lasten kanssa?



Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon kun lasten kanssa suunnataan etelään?

  • Olen hommannut lapsille värityskirjat, pelejä, tarroja ja kirjoja.

  • Olen ladannut vanhaan puhelimeen lasten pelejä, mitä lennon aikana voi pelata.

  • Olen rakentanut miniensiapupakkauksen missä on lääkkeet, särkylääkettä, hydrokortisonia, rasvaa, laastareita ja puhdistusainetta. Unohtamatta maitohappobakteereita. Sekä haavanpuhdistusvälineitä.

  • Vaatteita on sopivasti, muttei liikaa. Sama pätee kenkiin.

  • Uimapuvut, kellukkeet ja muut tarvikkeet olen miettinyt etukäteen.

  • Lapsille on viihdykettä matkalle ja kohteeseen.

  • Eväitä hankin sopivasti.

  • Onko kannettava DVD -soitin liikaa?

  • Otetaanko toppavaatteet mukaan vai jätetäänkö ne autoon ja puetaan palatessa?

  • Onko muita helppoja, kevyitä ja vähän tilaa vieviä juttuja millä lapset saisivat virikkeitä pitkän lennon aikana?


 

Kertokaas vanhemmat nyt parhaimmat vinkit lennolle ja lämpöiseen maahan? Olen valmis sivuttamaan osittain hysteerisyyttäni. En tajua miten äitini yksinhuoltajana selvisi meidän kahden tytön kanssa kun kiersimme maailmaa. Minulla on mukanani puolisoni lisäksi puoli sukua ja tuntuu jo nyt ettei tästä voi selvitä järjissään! Haha!

Nyt kaikki parhaat vinkit kehiin! Kokoan kaikki ideat jossain vaiheessa postaukseksi, että muutkin löytävät parhaat vinkit matkalle!

 

 

Kommentit

Suositut tekstit