Kiitos kaikesta Kaksplus - Hello uudet tuulet!

Kaksplus Kotiliesi

Sosiaalisessa mediassa minua seuranneet varmaan eilen huovasivatkin että minä olen lähdössä pois Kaksplussalta. Lähtööni ei liity minkäänlaista draamaa, päinvastoin enemmänkin haikeutta. Aloitin bloggaamisen reilun kolme vuotta sitten ja puolessa vuodessa pääsin osaksi Kaksplussan verkostoa. Siellä ehdin olla kolme kuukautta kun minut otettiin osaksi portaalia.

Olen luonut lähes koko blogiurani Kaksplussan kehyksissä. Minua on koulutettu, tuettu ja kannustettu. Aina on ollut joku viestin tai puhelimen päässä ja vaikeinakin hetkinä olen saanut kokea yhteisöllisyyden niin toimituksen kuin bloggaajakollegoiden puolelta. Blogi on saanut kasvaa pikkuruisesta keskisuureksi. Vauvasta aikuiseksi.

Ja juuri siihen muuttoni liittyy. Allekirjoitin eilen sopimuksen Kotilieden kanssa. Frutti di Mutsi -blogi siirtyy Kotilieden portaaliin ensi kuun aikana. On tullut aika siirtyä eteenpäin kohti suurempia unelmia. Se mitä ne ovat, en vielä itsekään tarkemmin tiedä, mutta sen tiedän että tämä askel on suuri harppaus kohti sitä mitä minä haluan niin blogilta kuin elämältäni ylipäätään.


Mitä uudet tuulet tarkoittavat ja miten se näkyy blogissa?


Lapseni saattavat vilahdella blogissa jatkossakin, mutta uskoisin että vielä harvemmin kuin ennen. Leivonta- ja ruokareseptit tulevat kantamaan pääosaa ja DIY -juttuja tulee niin usein kuin jaksan niitä tehdä. Lisäksi tulen kirjoittamaan enemmän aikuisopiskeluista ja siitä mitä on opiskella kokiksi. Aion myös kirjoittaa enemmän itsestäni muutenkin.

winter finland

Kiitos kaikesta Kaksplus!


Haluan vielä kiittää Kaksplussaa kaikesta. Kiitos kaikille toimituksessa - teille jotka olette nyt siellä ja myös teille jotka olette olleet mukana näiden vuosien aikana. Kiitos kaikesta siitä teknisestä ja henkisestä tuesta! Kiitos ymmärryksestä ja kannustuksesta! Kiitos ihan kaikesta!

Kaksplussan portaalissa minusta on pidetty superhyvää huolta aina ja tuntuu haikealta levittää siivet kohti uutta. Olen saanut ihanan blogikodin ja paljon uusia ystäviä. Ilman Kaksplussaa ei blogini historia varmasti näyttäisi tältä!

Kiitos myös uudelle blogikodilleni Kotiliedellä että otitte minut vastaan avosylin. Minua jännittää ja ehkä jopa pelottaakin mitä tässä tapahtuu, mutta pääasiassa olen innoissani ja odotan kovasti uutta. Uusi vuosi, uusi blogikoti, uusi minä.

Nyt kun kiittämisen makuun pääsin, kiitän myös teitä lukijoitani jotka olette seuranneet minua tähän asti. Ilman teitä ei olisi Frutti di Mutsia, joten valtavat kiitokset! Toivottavasti pysytte mukana näissä uusissa tuulissa!

Ja kiitokset kuuluvat myös ihanille blogikollegoilleni jotka ovat pitäneet minut järjissään ja auttaneet kaikessa. Olen tutustunut näiden Kaksplus - vuosien aikana kymmeniin upeisiin bloggaajiin! Kiitos teillekin kaikesta!

Kiitosten jälkeen kiitollisin mielin kohti tulevaa,


Terkuin Sofia

Kommentit

  1. Kiitos ihanasta blogista ja kaikkea hyvää tulevaan! Pitää siirtyä sinne lukemaan,täältä niin monet vinkit ja reseptit tullu poimittua,kiitos :)

    VastaaPoista
  2. Sofia / Frutti Di Mutsi28. tammikuuta 2018 klo 9.27

    Ihana kuulla, kiitos ❤️ ja kiitos kun pysyt mukana :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit