Unelmien täyttymys: Robbie Williams



What can i say? He's Robbie Fucking Williams.

Tai niin hän itseään tituleerasi. Vähintäänkin viidentoista vuoden ajan olen rakastanut Robbien musiikkia, hänen häiriintynyttä huumoriaan ja seksikästä brittiaksenttia. Ja nyt. Nyt kun minun ikäni vaihtui alkamaan kolmosella, minä sain elää yhden illan kuunnellen häntä. Livenä.

Eikä siinä vielä kaikki. Minä sain nauttia tuosta illasta rakkaideni kanssa, heidän joiden kanssa voimme jauhaa tätä spektaakkelimaisen överiä showta loputtomiin. Sillä onhan kyseessä ROBBIE FUCKING WILLIAMS.





Minä olen käynyt keikoilla Suomessa, olen harrastanut festareita ja nähnyt paljon. En silti kuunaan ole kokenut tämän tason liveshowta. Raketteja, pyrotekniikkaa, kiloittain kofetteja, hillittömät screenit miltä näkee kaiken, järjettömän upea fiilis mitä koko 30 000 -päinen yleisö tarjosi.

Minä olen istunut nyt koneen ääressä tunnin. Tässä on kaikki mitä olen saanut kirjoitettua tästä aiheesta. Olen edelleen pois tolaltani.

Jokainen lause minkä kirjoitan, toistuu jo kirjoitettuna. Minun sanainen arkkuni on tyhjä. Olen onneni kukkuloilla. Kannatti täyttää kolmekymmentä.

Katson kuvaamiani kuvia ja videoita repeatilla. Käyn keikkaa läpi mielessäni uudelleen ja uudelleen. Mietin miten jokainen yksityiskohta oli vedetty täydelliseksi. Ja laulan Supremea tauotta vaikka sitä ei keikalla soitettukaan. Mutta voi Robbie.

Ajattelin kirjoittavani postauksen missä kerron keikan sisällöstä, fiiliksestä ja siitä miltä toistakymmentätuhatta älypuhelimen taskulamppua näytti pimenevässä Tampereen illassa. Siitä kuinka kyynelehdin kun Robbien isä tuli lavalle vetämään dueton poikansa kanssa, ja siitä miten Robbie liikuttui kun yleisö oli etukäteen sopinut nostavansa jotain punaista ylös kun "love my life" -biisi lähtee soimaan. Mietin kertovani miten hän on ainoa ihminen joka voi rockata kiltti päällä stadionkeikan. Ajattelin kertoa miten hyvin kaikki järjestelyt oli hoidettu kaikin puolin ja miten tunnelma oli käsin kosketeltavaa. Mutta en pysty lopettamaan hehkutusta. KOSKA ROBBIE FUCKING WILLIAMS. Ei minulla ole tästä oikeasti enempää sanottavaa. Muuta kuin että WAU.





[caption id="attachment_4349" align="aligncenter" width="922"] Papa Williams[/caption]

Kommentit

  1. Huikee keikka!!!! On se showmies, ihan paras! Itse olin inner pitissä heilumassa?

    VastaaPoista
  2. Sofia / Frutti Di Mutsi20. elokuuta 2017 klo 7.08

    Oooh!!! Sinne mäkin olisin ehkä halunnut <3 Hajuetäisyydelle :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit