Blogi muuttuu, minä muutun!



Frutti di Mutsi -blogi täyttää lokakuussa kolme vuotta. Tähän asti blogini sisältö on ollut sekoitus käsitöitä, ruokaa, leivontaa, perhe-elämää ja elämänhallintaa. Olen kirjoittanut sillisalaattimaisesti aina siitä mitä kulloinkin olen innostunut tekemään.

Blogin suunta ja tyyli tulee kuitenkin muuttumaan tämän syksyn aikana. Idea tulee pysymään samana, mutta postausten sisältö tulee kokemaan suuria muutoksia. En itsekään vielä aivan tarkalleen tiedä mitä on tulossa, mutta se tulee selviämään meille kaikille piakoin.

Suurin syy muutoksille johtuu muuttuvasta elämäntilanteestani. Heinäkuussa pienin rakkaani täytti kolme vuotta ja minä jäin työttömäksi elokuusta alkaen. Työttömyyttä osaltani tässä vaiheessa kestää kuitenkin vain tämän menneen kuukauden verran, sillä aloitan opiskelut ensi viikolla.

Minä lähden opiskelemaan ravintolakokiksi ja voisinkin kuvitella että blogin pääpaino siirtyy tulevaisuudessa enemmän ruokaan, perheeseen ja minuun noin niin kuin muuten.

En ole pitänyt blogiani kovinkaan henkilökohtaisena aiemmin. Olen joitain juttuja kirjoittanut missä olen päästänyt teitä näkemään minut kaikkien käsityö- ja ruokaohjeiden seasta, mutta se asia tulee nyt muuttumaan.

Tulen ruokaohjeiden ja inspiraation lisäksi kirjoittamaan enemmän omia kuulumisiani aikuisopiskelijana, äitinä ja vaimona. Aion myös kirjoittaa muista sydäntäni lähellä olevista asioista enemmän. Tähän genreen liittyy olennaisesti mm. plusmuoti ja itsetuntoasiat sekä terveys ja hyvinvointi. Ruokavalio on myös mennyt uusiksi kun refluksitaudin kanssa on ollut ongelmia, joten siitä tulen syksyn mittaan kertomaan enemmän.

Olen myös alustavasti etsinyt ihmisiä kertomaan omia tarinoitaan blogissani. Tarkoitus olisi vieraskynä -idealla julkaista muutama postaus minkä sisällöistä paljastan myöhemmin lisää.

Tässä ajatuksia mitä minulla on ranskalaisilla viivoilla muistikirjassa ylhäällä. Halusin kertoa teille etukäteen mitä tapahtuu ja toivonkin että pysytte mukana tämän uuden ajanjakson pyörteissä.

Blogissani olen halunnut jakaa inspiraatiota muille ja toivon että pystyn sen pitämään yllä jatkossakin! Tämän myötä toivon ihanaa syksyä kaikille ja palaan "normaalien" postausten kanssa myöhemmin viikolla asiaan!

Wish me luck!

Sofia

 

Kommentit

  1. Todellakin, onnea opintoihin! Kuulostaa hyvältä tämä muutos, ja on hienoa, että jaksat yhä ilahduttaa meitä lukijoita kirjoituksillasi tulevien opintojen aikana. Opiskeluintoa syksyyn :)

    VastaaPoista
  2. Sofia / Frutti Di Mutsi22. elokuuta 2017 klo 4.47

    Kiitos Hippa <3

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea uusiin tilanteisiin. Minä menin opiskelemaan 57 vuotiaana ja 63 jäin eläkkeelle. En kadu sitä. Kaikki uusi on hienoa koskettavaa minulle.
    MIelelläni luen sinun juttujasi.
    Sydämellisin terveisin kolmen lapsen äiti, 8 lapsen mummi ja 3 pikkuisen tepamummi <3

    VastaaPoista
  4. Sofia / Frutti Di Mutsi22. elokuuta 2017 klo 10.38

    Ihana kuulla! Kiitos paljon <3

    VastaaPoista
  5. Koskaan ei ole liian vanha opiskelemaan. Itse aloitin lastenohjaajakoulutuksen viisikymppisenä ja valmistumisen jälkeen on töitä ollut erimittaisia sijaisuuksia eri paikoissa. Olen todella tykännyt uuden oppimisesta ja nytkin suunnittelen lisäopintoja alaani liittyen.

    VastaaPoista
  6. Kiva kuulla, että olet löytämässä (tai jo oikeastaan löytänyt) uuden suunnan elämällesi ja blogillesi :) tsemppiä matkaan!

    VastaaPoista
  7. Sofia / Frutti Di Mutsi24. elokuuta 2017 klo 3.13

    Kiitos <3

    VastaaPoista
  8. Sofia / Frutti Di Mutsi24. elokuuta 2017 klo 3.13

    Kuulostaa tosi ihanalta! Onnea matkaan! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit