Frutti Di Mutsi muuttaa - Erään aikakauden loppu!

Minun pieni poikani täytti vuoden viime kuun lopussa ja tänään juhlimme suvun voimin tätä merkkipaalua. Vasta vieraiden poistuttua tajusin, että tämä on yhden aikakauden loppu. Minun pieni poikani on kasvanut vauvasta taaperoksi.
Hämmentävää, ihanaa ja samalla kovin haikeaa. Tässä nyt istun ja pohdin, mitä kaikkea tuo vuosi on pitänyt sisällään. Paljon ihania hetkiä, pelkoa, suruakin. Mutta enimmäkseen niitä kauniita muistoja joita vaalin läpi elämäni.
Nyt jatkan elämääni kahden taaperon äitinä.

Myös blogirintamalla on tapahtunut viimeisen vuoden aikana paljon. Lokakuussa tulee kuluneeksi vuosi ensimmäisestä postauksestani, joka oli HERNEKEITTO. Alunperin ajatus oli kerätä itselle kaikki parhaat reseptit talteen ja muokkailla tavallisia kotiruokia muidenkin äitien käyttöön.
Helmikuussa TUUTTIPULLA-resepti laskiaisen aikoihin räjäytti kävijämäärät ihmeellisiin lukemiin. Olin samaan aikaan hämmentynyt ja onnellinen, että jotain minkä minä olen kokeillut ja todennut toimivaksi, helpotti nyt monien muiden pienten pullan syöjien laskiaista.
Toukokuussa sain sähköpostia Kaksplussalta ja pääsin mukaan mielettömään blogiyhteisöön. Sain tutustua muihin Kaksplussan bloggaajiin tapahtumien myötä ja sain samalla kokea yhteisöllisyyttä sekä tukea asioihin, joiden kanssa aiemmin painin yksin. Kuuluin johonkin. Blogini kuului johonkin. Blogini sai kodin.
Nyt on taas tapahtumassa suuria muutoksia, sillä Frutti Di Mutsi muuttaa Kaksplussan blogi-portaaliin. Se tarkoittaa sitä, että osoite muuttuu ja blogi siirtyy bloggerista toiselle pohjalle. Kaikki muu pysyy samana. Minä aion pysyä samana.
Kaikki te ihanat lukijat olette saaneet tämän aikaan. Teidän kannustukset, viestit ja kommentit ovat saaneet minut jatkamaan reseptien ja käsitöiden harjoittelemista, kokeilemista, ideoiden etsimistä ja kaiken tuon valmistamista niinäkin päivinä, kun takkini on ollut täysin tyhjä. Teidän tuki ja kannustus on ollut täysin korvaamatonta! Te annatte minulle inspiraation! Kiitos!
Ensi viikolla jatketaan tästä!
Sofia
Blogia pääsee jatkossa lukemaan osoitteessa:

kotiliesi.fi/fruttidimutsi/


1-vuotissynttäreitä juhlittiin tänään Minion-teemalla,
ensi viikolla on tulossa ruoka- ja askarteluvinkkejä!


Kommentit

Suositut tekstit